Er zijn omstandigheden binnen een organisatie die vragen om een tijdelijke invulling van een managementpositie. Denk daarbij aan opvolgingsvraagstukken, vervanging tijdens langdurige ziekte, plotselinge uitval, of bij grote projecten.
In de onderstaande functies kunnen wij u van dienst zijn;
* Coördinator, teamleider;
* Interim-managers.
Van onze medewerkers kunt u verwachten dat zij;
* zich verantwoordelijk voelen voor de realisatie van kwalitatieve en kwantitatieve output;
* zorg dragen voor een adequate en effectieve bezetting binnen de organisatorische kaders;
* een actief P&O-, arbo- en verzuimbeleid uitvoeren;
* een bijdrage leveren aan de totstandkoming van (nieuwe) doelstellingen;
* een visie hebben op hoe je anderen kunt helpen om verantwoordelijkheid te dragen en zelfstandig tot
resultaten te komen;
* een stijl van leidinggeven hebben die coachend en gericht op team- en individuele ontwikkeling is;
* uw medewerkers aansprelen en aansturen op kwaliteit zodat de prestaties toenemen;
* een werkplanning maken, de voortgang bewaken en maatregelen nemen om de productie te borgen;
* de benodigde sturingsinformatie aamleveren conform de rapportage-formats;
* wijzigingen in de aard van het proces onderkennen, hierop anticiperen en zorg dragen zorg voor tijdige en
effectieve informatie en instructie aan de medewerkers en overige betrokkenen;
* richting geven aan het afhandelen van bijzondere kwesties/situaties;
* groep- en afdelingoverstijgende activiteiten verrichten.
Wilt u meer informatie?
|